Välkommen in i leken!

Du har precis kommit till Viskleken! Jag kallar mig för The Bitchie Blogger, och det är precis vad jag är. Jag bloggar inte om vanliga saker som mode, intressen, vardag, kriser och annat. Jag skvallrar! Ja det är precis vad jag gör. Jag läser ständigt de populäraste bloggarna och iaktar var sak de gör. Alla dessa bloggbråk och fjortisbloggar som härmar varandra måste få en förklaring. Det är här du hittar den. Det må vara så att alla ni läsare kommer att älska det jag skriver om (antagligen eftersom jag äger alla), men det vet jag några som inte kommer att göra! Dessie, Paow, Kissie, Amir, Krille, Kenza, Blondinbella och alla andra kända bloggare. När jag har avslöjat deras djupaste hemligheter kommer de att vara allt annat än glada på mig, det kan jag lova! Så, låt oss börja. Låt ryktena spridas i Viskleken. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg ::D

2009-08-24 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0