Kenza dissar!

Kenza brukar ju annars vara en ödmjuk person och även väldigt ärlig, men snäll, i bloggen. I morse skrev hon dock ett inlägg där hon dissar de såkallade fjortisbloggarna med många olika elaka kommentarer! Kenza goes wild! I stort sett säger hon att de provocerande bloggerskorna (ex. Kissie) borde skjutas! Inte bokstavligt, men läs mellan raderna. Här är några av de hånande kommentarerna Kenza fick ur sig!
...
"Därför förstår jag mig inte heller på bloggare som kör på en roll i sin blogg och provocerar. Allt för att få läsare."
-
"Det är ju för tusan inte värt det när man blir hatad irl! Kom igen, är bloggen ert allt? Ert liv? Varför inte bara vara er själva?"
-
"Om jag nu skulle bli sådär....om jag typ ramlar och slår i huvudet och vaknar upp en dag och är "Kezzie"(hahaha)... Den dagen, skjut mig tack!"
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0