Svaren!

Hello sweeties!
Här kommer svaren från frågestunden. Jag har valt ut några frågor och tänkte besvara dem så gott jag kan! Hoppas ni blir nöjda med alla svaren. Om det är nåt ni vill ifrågasätta är det bara att lämna en liten kommentar. I know you guys love me ;)

1. Varför startade du bloggen?
Svår fråga egentligen... Jag tror mest att jag ville nå ut med min åsikt och att folk skulle ta åt sig. Jag har altid älskat skvaller och är lite av en "gossipgirl" in real life också. Jag älskar skvallertidningar och läser alltid de största bloggarna. Det var väl antagligen mycket som jag lade märke till hos storbloggarna som jag ogillade. Saker som jag störde mig på och som jag ville få folk att se. Att då starta en blogg som just handlar om skandaler inom bloggvärlden var en grym idé! Jag älskar min blogg och jag älskar mina läsare ♥!
-
2. Vad tjänar du på bloggen?
Det är något jag har valt att hålla privat och lite utanför bloggen. Jag tänker inte säga en Exakt summa, delvis för att det varierar varje månad och också för att det blir så mycket spekulationer kring det. Jag kan i alla fall avslöja att det är en smaskig summa! 20 000 cash och uppåt, varje månad! Blev ni lite avundsjuka nu? Ofcourse, ni älskar mig och mitt liv!! ♥ Precis som jag! ♥ 
-
3. Varför har du inte så mycket kommentarer i en såpass stor blogg?
Jag har valt att inte godkänna alls många kommentarer pga. alla omogna spammare där ute som tror sig bli lika kända som jag genom att spamma min kända blogg. Ni LOSERS blir bara kända som patetiska wannabes som inte jobbat sig upp till toppen. Jag behövde ju i och för sig inte jobba så hårt heller, med tanke på min snabba framgång inom bloggvärlden! Men jag är ju trots allt unik ♥. En annan anledning är att jag har valt att endast godkänna de kommentarer som jag trivs med och som jag känner att folk ska få läsa. Mycket av de kommentarer jag får är klagemål (men det beror ju mest på avundsjuka såklart!) som jag inte vill ska synas här. Så tro inte att jag är nån småbloggare med fem kommentarer igentligen! Nono, det är mycket mycket mer.
-
4. Vem har designat din blogg?
Det har självklart the one and only mee gjort! Visst är den snygg? Jag har ju trots allt ett starkt sinne för design och utseende. Ni skulle bara se mig! Synd ibland att min image är att hålla mig hemlig.. Jag har designat min blogg utifrån vad jag tycker är snyggt och resultatet blev såklart fabulos! Jag vet att ni också tycker det ;).
-
5. Din favoritbloggare?
Öööh, daah?! Jag själv så klart!! ♥ Nobody else!
-
6. Mest hatad blogg?
Det finns många kan jag säga! Alla dessa fjortisbloggar som tror att dem är nåt och att andra småtjejer ser upp till dem. Dom fattar inte att folk bara läser deras bloggar och sedan skrattar åt dem. Ingen tar dom seriöst för dom är så barnsliga. Exempel är Dessie, Paow och Kissie. Dom är sååå Wannabe miig! Fast vem är inte det liksom?
7. Vad har du för hårfärg?
Det vill ni allt gärna veta vah?! Jag är ofcourse platina blond ♥. Liksom vad annars? Och jag kan säga det att jag är såå mycket mer äkta blondin än dom dära fjortisbloggarna. Ingen ful, svart utväxt här inte. Äkta blondiner is the real deal!
-
8. Hur lång är du?
Ärligt talat så skulle jag kunna bli modell. Är cirkus 1.86 meter lång! Slå det du ;). Näej, jag tror inte det va?!
-
9. Vad börjar ditt namn på för bokstav?
Den bästa bokstaven! S ♥!
-
10. I vilket län bor du?
Uhm tror ni verkligen att jag kommer avslöja det? Nej tack säger jag bara. Vill inte ha några äckliga stalkers efter mig hela tiden. Kanske inte hittar mig om jag avslöjar länet bara, men whatever. Man ska ju vara försiktig trots all kändisskap.
-
11. Skostorlek?
Den perfekta 38:an ;)
-
12. Är du fjortis/nörd?
Kalla mig vad du vill! Men nörd det är jag inte! Så länge det inte är någon med hög status, många vänner och snygg stil till 100 %! Åh vilken bra självbeskrivning jag fick till..
-
13. Vad gillar du för killar?
Det handlar om personligheten och insidan för mig... Nej men gud vem försöker jag lura?! Dem ska vara snygga, muskulösa och självklart längre än mig. 
-
14. Har du pojkvän?
It´s a secret! I will never tell! Nyfikna?
-
DET VAR ALLT FRÅN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0